tjn.blogg.se

Tjej från Sundsvall lever själv med dotter och katt. Livet leker eller leker jag med livet ?

Det här är jag!

Kategori: Familjen

Hej och Välkommen till min nya blogg. Jag har bloggat till och från på blogg.se men nu var det ett bra tag sedan sist.
Jag är en glad och framåt tjej på 25år (till dagen jag fyller 26) som bor i centrala Sundsvall med min dotter Joline 4år och våran katt Elvis.
För tillfället jobbar jag inom omsorgen, förskola och restaurang. Det är svårt att få fast arbete utan utbildning och plugga är inte min starka sida så då får man lösa det på bästa sätt. Och i mitt fall är det som extring på 3 ställen.
Jag gillar att shoppa, baka, sy och prova nya saker. Så det är nått ni kommer få se mycket av här på bloggen.
 
Bjuder på lite bilder på mig och Joline så ni får se vilka ni (förhoppningsvis) kommer att läsa om. :)

 

Kommentarer

  • Therese L säger:

    So far so good ❤❤

    Svar: Tack gumman ;)
    Therese Nordin

    2013-09-26 | 13:20:25

Kommentera inlägget här: